måndag 27 augusti 2007

Äta myror?

Jaha, så är vi igång med allt vad värstingjobb heter då.
Vi har nu flyttat nästan alla stora, tunga, äckliga möbler till Ölme.
Kvar står endast soffan och köksmöbeln som mamma ska ärva. De möblerna försvinner idag när vi ska flytta alla stora, tunga, äckliga möbler åt henne.

Jag ska väl inte klaga egentligen, för jag gör ju faktiskt inte så mycket...
Men det är stort och tungt och allmänt äckligt i allafall.
Jag blir trött bara av att tänka på alla saker som har stått och dammat i alla dessa år. Nu får man sota för det också, eftersom man ju måste städa efter sig.

Åh, vad jag önskar mig 100.000 i snabba cash nu!
Då skulle jag leja flyttstädning till både oss och mamma.
3000 spänn per ställe och inte behöva bry sig alls, guuuud vad skönt det vore!
Och hittar städkäringa en krona i något hörn(något som jag själv skulle gråta en glädjetår för), så får hon gärna stoppa den i fickan! Bara jag slipper dreten!

Men, det är ju bara 6000:- det, tänker ni väl nu.
Vad ska hon med 100 papp till?

Ja, det finns lån på 75.000:- till att börja med.
Och ska jag få motorcykeln såld, så ska den fixas i ordning. Kostar säkert 6500:- för delar och utfört arbete.
Sedan så har vi ju tittat ut bokhyllor och köksmöbel och annat roligt diverse på IKEA för ca 15.000:- som vi väldigt gärna SKULLE vilja ha.
Åh, vad jag önskar mig 108.500 i snabba cash nu!!!

Fasen, vi ska ju ha mat också...
Äta myror?

1 kommentar:

Anonym sa...

ja ä mä rä
dimp