lördag 9 februari 2008

Om du bara visste


Om du bara visste hur mycket jag saknar dig.
Om du bara visste hur ofta jag tänker på dig.
I svåra stunder, i glada stunder, på stigar och ställen vi varit.
Jag minns dig alltid.

Jag trodde att sorgen och saknaden skulle bli lättare att bära med tiden,
men den verkar bara bli än mer påkomlig.
Alltför ofta hamnar jag i situationer där jag saknar dig vid min sida.
Saknar din mjuka päls, dina förstående ögon och din trogna närvaro.

Om du bara visste vad du betydde för mig.
Om du bara visste vad världen känns tom utan dig.
Du var mitt ljus, mitt hopp, min kärlek och livskamrat.
Jag saknar dig oerhört.

Glömmer dig aldrig, älskade Lucky Luke.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!!
Fyy vad jag tycker synd om er:-(
Precis som om ni inte hade nog redan.Men det är ju bara att bita ihop o gå vidare...Man får se framåt...våren,solen och minst inte värmen som kommer.
Ha det så gott o krama alla från oss///Pia & gänget

Sundinska sa...

Tack allihop, det värmde att läsa lite positivitet!
Hoppas att allt är bra med er.