tisdag 31 juli 2007

Jobba?

Många frågetecken som kretsar runt mig nu som ni säkert både ser och förstår.
Som om inte flytt av både oss själva och min mamma räcker gott och väl, så ringer de också ifrån ett tidigare extrajobb jag haft och - erbjuder mig heltidsanställning!
Även fast de vet om att jag är sjukskriven.

Vad göra nu? Visst funkar hela jag mycket bättre på Cortisonet, och visst är det också ett mycket lättare(för kropp och leder) jobb än mitt ordinarie.
Faktum är jag tror att jag skulle klara av att göra de arbetsuppgifterna redan nu, men inte mitt ordinarie.
Sitta med ett headset och ha ett tangentbord framför sig. Det klarar jag faktiskt.
Men jag skulle säkerligen inte klara att gå in på heltid direkt, men definitivt några timmar om dagen.

Och ett heltidsjobb. Hur ofta får man erbjudande om det bara sådär?
Har jag jobbat på min nuvarande arbetsplats i åtta år, nio inom företaget, och aldrig blivit erbjuden heltid.
Så det här känns jättestort för mig, och jag vet inte vad jag ska göra. :(

Hjälp..?

Inga kommentarer: