lördag 11 augusti 2007

Solen har hittat mig!

Så har energizer-bunnyn uppstått igen!
Ni vet, så där som jag blir när vädret bara är kalas. Man vaknar med solen i ögonen och så går man ut, och trots värmen så kan man fortfarande andas och röra sig.
Det är uppiggande!

uppiggande att jag nog inte tänker skriva så värst många rader just idag. Ni som har varit med sen starten, vet ju att jag helst helgvilar ifrån bloggandet.
Det är bara om det uppstår saker som jag bara måste berätta om som jag skriver, sist var det ju vårt nya boende som var på tapeten.

Idag så måste jag ju tala om att vi under gårdagskvällen hämtade våra fyndsoffor, och att de var jättesköna och att allt avlöpte väl.
De står nu kvar utanför i flyttkärran, för vi kände att vi inte ville göra oss ovänner med nya grannarna genom att bära möbler efter 22.00. Även om det nu var fredag och helg.
Och så tänkte vi köra med en massa mer grejer nu när vi har kärra över dagen också.

Oroar mig bara för bärandet, för mina händer är ju inte som de ska vara. Och någon bärhjälp har vi inte lyckats ragga med oss heller.
Det får väl gå som det går. Får ta en extra Tradolan, och inte bära något som kan gå sönder när jag tappar det.
Ja, inte om jag tappar det, utan när. För tappar saker, det gör jag hela tiden. Helt lealös nästan!

Men nu ska vi skynda på lite, klockan springer och kärran har vi bara till 18.00.
Hej å !

Inga kommentarer: